28 Mart 2021 Pazar

Bulut Madencilik İle Bitcoin ve Ethereum Kazanmak; OXBTC

 


Ücretsiz kripto para kazanmak için uğraşırken birçok sayfaya girip çıkabilir birçok sistemden haberdar olabilirsiniz ve bunlardan biri de size ücretsiz madencilik yapacağını söyleyip sürekli sizi sitesine getiren ama size hiçbir ödeme yapmayan siteler olacaktır. 


Tabi kazancın olduğu yerde maalesef dolandırıcılar ya da sizin üzerinizden para kazanıp size ödemenizi yapmayanlar da olacaktır. 


Para koymadan bulut madencilik maalesef mümkün değil genelde ödeme yapıyorum deyip size ödemenizi yapmazlar ya da sizden para talep edebilirler. Ben de sizin gibi sürekli aradım uğraştım ve sonunda sağlam çekim yaptığım ve kazandığım bir sistem buldum. Bu yüzden bu sistemi size de anlatmak istedim.


OXBTC ile Madencilik Yaparak Kripto Para Kazanmak Mümkün


Peki bu sistemi size neden anlatıyorum. Öncelikle para kazandıran sistem olması ve size gerçekten ödeme yapıyor olması. OXBTC altı yılı devirmiş legal bir firmadır. Üye olup referans kodunu girdiğinizde size üç (3) günlük 200 dolarlık ücretsiz madencilik vererek size sistemin nasıl çalıştığını ve nasıl karlı olduğu gösteriyor. 

Refarans kodunu kaydolurken yazarak sizde kazanın: OXT5Q 

Sistem ücretsiz değil öncelikle bunu bilin. Almak istediğiniz madencilik kontratını belirleyip ona göre devam etmeniz gerekmektedir. 

Bitcoin ya da Ethereum madenciliği arasında ben de ethereum kazmanın daha karlı olduğunu düşününlerdenim. Siz de araştırıp karar verirsiniz. 

Sistemin nasıl çalıştığını kısaca anlatayım. Siz ödemek yaptıktan sonra ertesi gün madencilik başlar ve iki gün sonra ilk kazancınızı almaya başlarsınız. Örneğin bugün tarihli 107 dolar veya karşılığı olan kripto parayı ödeyerek alacağınız Ethereum kontratı size günlük 0.60 dolar değerinde ether verecek ve bundan elektrik ücreti düşülüp hesabınıza yansıtılacaktır. Bu arada kazılan ürünler günlük olarak sistemdeki cüzdanınıza yansıtılacak siz de istediğiniz zaman çekebileceksiniz. Ethereum bugün 1700 dolar ve ödeme bu kadar eğer 17000 dolar olursa size günlük yatan miktarında 10 kat arttığını söylememe gerek yok sanırım :) 


Kayıt ol ve Referans Kodu Girerek Kazan 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bulut Madencilik İle Bitcoin ve Ethereum Kazanmak; OXBTC

  Ücretsiz kripto para kazanmak için uğraşırken birçok sayfaya girip çıkabilir birçok sistemden haberdar olabilirsiniz ve bunlardan biri de ...